O nas

Historia firmy

PPH "FAZI" Sp. z o.o. powstało w 1995 roku pierwotnie z siedzibą w Bielsku Białej, a od 2000 r. z siedzibą w Czechowicach Dziedzicach. PPH "FAZI" Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem produkcyjno - handlowym specjalizującym się w produkcji smarów plastycznych ogólnego przeznaczenia.

Wszystkie nasze produkty dostępne są bezpośrednio z naszego magazynu lub od naszych partnerów rozsianych po całej Polsce. Wkrótce planujemy otworzyć również sklep internetowy, aby ułatwić kupno naszych produktów klientom indywidualnym. W PPH "FAZI".

Sp. z o.o. dla swej podstawowej działalności produkcyjnej przyjęta została zasada, że:

  • do produkcji smarów plastycznych użyty zostanie naftenowy olej bazowy, który jako podstawowy surowiec smaru (udział 85 – 95 %), ma decydujący wpływ na przydatność i jakość wyrobów.
  • produkcja smarów głównie realizowana jest pod zamówienia dla odbiorców z którymi wcześniej ustalono wymagania jakościowe oraz warunki eksploatacyjne
  • stosowane opakowania (metalowe i plastikowe) ze względów ekologicznych i ekonomicznych nie posiadają nadrukowanej litografii reklamowej dlatego wyroby sygnowane są jedynie etykietą

Serwis, referencje, certyfikaty

SERWIS

Oferujemy swoim Klientom także serwis z zakresu doboru i stosowania oferowanych produktów oraz ich ewentualnych zamienników. Serwis ten już od ponad 10 lat cieszy się dużą popularnością wśród naszych stałych i potencjalnych odbiorców detalicznych oraz hurtowych.

REFERENCJE

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów na dalszych stronach przedstawiamy krótką informacje o podstawowych zasadach doboru smarów plastycznych w zależności od funkcji, przeznaczenia oraz ich podstawowe własności.

CERTYFIKATY

W 2013 roku otrzymaliśmy wyróżnienie dziennika „Puls Biznesu” w 13 edycji rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich firm, który potwierdza przynależność naszej firmy do elitarnego klubu GAZEL BIZNESU.

Misja firmy

Pragniemy dostarczać odbiorcom - klientom na rynku krajowym i międzynarodowym smary o najwyższej jakości spełniających obowiązujące kryteria i wymagania związane z tymi produktami. Sukces zależy od wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania i od ciągłego doskonalenia skuteczności jego funkcjonowania, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich zainteresowanych stron.

Zaufanie Klientów do produkowanych przez nas smarów stanowi podstawę wszelkich podejmowanych przez nas działań:

  • definiowanie i zrozumienie aktualnych oraz przyszłych potrzeb Klientów
  • spełnianie ich wymagań
  • wyprzedzenie ich oczekiwania
  • indywidualne podejście do klienta
Osiągamy założone cele jakościowe przy współudziale naszych pracowników, kładąc nacisk na ich zadowolenie i dobrą atmosferę w przedsiębiorstwie. Na wszystkich szczeblach organizacji wykorzystujemy zdolności i zaangażowanie personelu, podnosimy jakość pracy.